Saturday, July 17, 2010

16 citer alam ghaib



salam semua
korang tgk x al-kuliyyah kt tv3 ptg td?
diorg tunjuk cara rawatan pesakit yg tkena gangguan jin
rawatan ni guna ayat suci al-quran 
bukan jampi serapah.. mmg bkesan sgt2...
http://www.cute-smiley.com

btul apa yg penceramah tu ckp.. 
selagi x kna kt kita, kita x nk pcaya
dh kna mmg susah nk berubat
so, mcegah itu lebih baik drp mengubati...
http://www.cute-smiley.com

ada antara kwn2 sy x pcaya bnda2 cmni
bnda2 alam ghaib kn wujud.. antara nmpk & x nmpk saja
rsa ustaz love tau citer2 cmni kn...

p/s: kdg2 Yg Maha Kuasa beri kita sesuatu yg spesel 
org anggap kita weird..
setiap org ada keistimewaan tsendiri.. 
bila kita mampu lindungi satu sama lain 
bru hidup ni lebih mnarik kn...
 http://www.cute-smiley.com


16 shuriken:

caliph shuriken said...

sila view kt sini jika perlu sebarang khidmat nasihat pengamal perubatan tsebut...

http://www.zamdurrani.dumei.com/v2/

~Mika Darkness~ said...

setuju! >:3

caliph shuriken said...

awal mika singgah pg ni ^^

zurazari said...

sy pun sempat nengok semalam...
da la dok berdua jer ngn my little boy... takut giler...
tak sanggup nak nengok mater mamat yg sakit tue... sian kat dier...

caliph shuriken said...

owh, awk pun tgk ek..
nsib baik ur little boy x jerit2 nmpak tu.. nmpak ni.. :p
mmg kcian klau org yg kna gangguan2 cmni, mmg hidup rsa tseksa saja...

dunspeak♥ said...

hm..betul tu..sape yang x kena memang susah nak percaya..bila dah kena baru tahu akibatnya..

caliph shuriken said...

yup, dunspeak..
sapa kna cmni aktiviti hari2 rsa srba x kna...

maCy said...

ada tgk jgk aritu.. huhu

caliph shuriken said...

owh, maCy pun tgk jgak ek ^^

NISA KHAIRI said...

nisa ada tengok gak ritu..x penah tengok real mcm tu, pastu terus takut2 sndiri..hik3

caliph shuriken said...

yg nisa tgk tu level biasa.. msih tkawal dlm studio tu..
plg best CD rawatan yg dijual tu klau pasang dlm kete agak bahaya kpd org yg tkena gangguan2 cmni sbb kesannya begitu cpat...

~Blabberina~ said...

i believe.esp pulak my cik abang family boleh mengubat org jugak.

caliph shuriken said...

yup.. org yg bole ubatkan org lain ni mcm dh terpilih awal2 lg.. bukan suka2 jaa sbb klau silap nti org yg tlg ubatkn org tu plak yg sakit...

Affan Ruslan said...

Salam bro.
Haaah, mungkin juga kan. Kalau tak kena tak caya.
tapi saya ada pengalaman lah, tgk org kena dpn mata. meracau2 semua.

Baguslah lah ada pendedahan, skg ni pun byk ustaz yg dah giatkan usaha ni. Antara yg terkenal termasuk lah Prof Dr Haron Din dan Datuk Ismail Kamus.

REMEDY said...

ramai pengamal yang mengaku boleh ubatkan orang yang kena gangguan ni...tapi kena hati2 lah..bkn apa takut kena org yang nk ambik kesempatan jer...dh byk berlaku benda ni...

caliph shuriken said...

affan: wslm.. sy pun ada pengalaman cmni.. x silap sy Prof Dr Haron Din tkenal dgn pusat rawatan Darussyifa'...

remedy: btul tuu.. hrus hati2.. smoga x silap menilai antara yg ikhlas & yg sebaliknya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...