Saturday, July 24, 2010

19 citer molekul air


salam semua
korang tengok x al-kuliyyah minggu ni?
sy tengok dalam keadaan agak ngantuk
cuma ingat ia berkenaan pelbagai rupa molekul air...


gambar di atas adalah berdasarkan kajian pakar dari Jepun
getaran dari ayat suci al-quran akan mengubah 
molekul air mjadi cantik
jika getaran dari bunyi2 bising akan mengubah ia mjadi sebaliknya..




p/s: sebab tu rawatan menggunakan sebekas air 
yg dibacakan ayat suci al-quran amat berkesan dgn izin Yg Maha Kuasa
renung-renungkan.. selamat beramal...

19 shuriken:

~Mika Darkness~ said...

cantiknye molekul air tu... :D
Mika pun pnh trbaca satu buku ni, die cter psl molekul air. mmg bez sgt bc. tp syg... x dpt nk bli sbb mhl. T-T

caliph shuriken said...

citer ni dh lama sy tau sbb kwn2 share kt Fb.. bentuk molekul air ni standard tp akan berubah bentuk ikut getaran psekitaran..
bentuk plg cntik bila ia trima getaran dr ayat suci al-quran ^^

akuvision said...

Kekuasaan Allah di mana - mana, kita sebagai hamba harus bersyukur atas nikmat yang diberi

caliph shuriken said...

benar tu av.. sentiasa bsyukur ^^
hmm, setiap air yg kita minum yg dimulakan dgn bacaan bismillah pasti juga mengalir msuk dlm bentuk molekul yg cntik kn...

NuSaNa NoSa 91 said...

sbb tu jgn lupa, at least, bc bismillah sblm minum air..
nnti molekul air tu jd cntik~ ^_^
klu nk bagus, bc surah yassin.. Insya-Allah, lembut ati.. senang nk bljr.. ^_^

caliph shuriken said...

insyaAllah cik rama2.. sy akn ingt tu.. msti slalu cik rama2 dpt tgk molekul air yg cntik2 dlm mug fav kn ^^

sop said...

good info.. thx

caliph shuriken said...

sop.. sharing is caring ^^

tehr said...

air memang ajaib
kebesaran Allah ada di mana2

caliph shuriken said...

benar tu tehr.. sama2 kita bsyukur atas nikmat yg diberikan ni ^^

red One_foren6 said...

mmg cantik molekul air ni

caliph shuriken said...

red.. mmg cntik bila air trima getaran berunsur positif ^^

-fickryhisham- said...


Subhanallah...

Maha Suci ALLAH~

Sesungguhnya tiada sia-sia ciptaan Allah walaupon hanya seekor cacing yang kecil melainkan untuk dikaji oleh manusia agar dapat berfikir akan keajaiban ciptaan dari Yang Maha Agung supaya hamba-hambanya dapat bertaqwa kepada Pencipta alam semesta ini.

caliph shuriken said...

dreamsparkz..
setiap sesuatu itu milik Allah..
hanya Allah Maha Mengetahui segala rahsia ciptaanNya ^^

suzzsuzie said...

getaran air ni memang boleh merawat pelbagai jenis penyakit...mcm ECPI water jugak...menggunakan kaedah getaran untuk merawat penyakit

caliph shuriken said...

yup.. pnah jgak minum air ecPi tuu..
hmm, org yg jual tu pesan jgn letak hset lama2 atas kotak air ecPi nti ilang abis data dlm hset tu.. sbb getaran drp air tu ganggu isyarat hset...

Hiddy Asri said...

I loike post ni..

caliph shuriken said...

arigatou singgah baca en3 ni ^^

.::: Princess MOMOY :::. said...

oo... begitu rupanya
semua benda ada logiknya
ALLAH Maha Mengetahui

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...