Friday, November 15, 2013

12 tetap menantimu


assalamualaikum
konnichiwa minna san

*source: youtube

aku menyedari telah jatuh cinta
tapi aku tak bisa mengungkapkan
terasa bahagia ku mencintaimu
walaupun kau belum mencintaiku

aku di sini kan selalu menunggu
yang selalu ada di setiap waktumu
selalu menanti jawapanmu
untuk cinta yang terakhir..

semakin ku bisa untuk menyayangi
semakin ku bisa untuk mengerti
dari semua hidupmu yang ku mimpikan
kan ku hapus semua menjadi indah

tak akan pernah hilang rasaku
cinta yang membawa dalam hatiku
bagai mata yang tak terpejam
aku tetap menantimu..

aku di sini kan selalu menunggu
yang selalu ada di setiap waktumu
selalu menanti jawapanmu
untuk cintamu

tak akan pernah hilang rasaku
cinta yang membawa dalam hatiku
bagai mata yang tak terpejam
aku tetap menantimu
aku kan tetap menantimu...


p/s: h e a r t :)

12 shuriken:

Cik Nur™ said...

dalam hati sedang berbunga2 yea..hehehe

caliph shuriken said...

lebih kurang cmtu laa, nur.. tp blom secara rasmi lagi ^^

Wirda Amir said...

Salam caliph..

Akakpun suka lagu ni...hehe tp liriknya takde kena mengena dgn hidup...haha

p/s dag dig dug.......

Azie Namico said...

salam caliph !
wow....lagu nie memang best..Mr Arrogant ker?hehehe
sedang bercinta ker nie....happy for you caliph and happy birthday...nak jugak !!!weeee

Muttallif said...

Memang Sedap lagu tu...sangat sedap

Azhafizah Md Nor said...

ehem..mood jiwang telah datang..moga dipermudahkan :)

Tinta Lana said...

Assalamualaikum.

Menanti sampai bila tu awk,hehehe.

Wah..silap2 nnti, backgrd ombak blog awk ni bertukar jadi bunga2 kan >_<

caliph shuriken said...

wslm, kak wirda..
tp liriknya best kn, hikk..

*bunyi h e a r t mmg cmtu ^^

caliph shuriken said...

wslm, azie..
yg pasti sy x mr arrogant, hukk..

cmner ek nk mjawab soalan bonus cmni ^^

arigatou, azie ^___^

caliph shuriken said...

taliff..
yup, simple & sedap dgr kn..

arigatou sudi singgah sini ^^

caliph shuriken said...

fiza..
harap2 cmtu laa hendaknya.. aamiin ^^

caliph shuriken said...

wslm, lana..
menanti sehingga ke detik itu.. ehh, btul ke cara sy jawab ni, hukk..

agak2 laa klau nk tukar bground ombak mjadi bunga ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...