Sunday, February 13, 2011

12 no & never


assalamualaikum
konnichiwa minna san

say no & never to V day

secara ringkas, valentine adalah sempena nama paderi st. valentino 
yg hidup pd zaman ratu isabella & merupakan antara org terpenting 
dlm usaha menumpaskan kerajaan Islam Cordova, 
Sepanyol pd zaman silam..
*dasat kn st. valentino ni*

ni x termasuk lagi bencana yg dibawa oleh V day..
korang pun tau kn benda apa yg x elok tuu..
*paham2 sendiri*


so masih nk celeb V day?
tentukan sendiri ok..
selamat beramal..

p/s: sharing is caring...

source: pic nikah (http://wallpaper.iluvislam.com)


12 shuriken:

.::: Princess MOMOY :::. said...

Bagus.... dah ada kempen
teruskan usaha lagi caliph
Peristiwa itu masih menhantui diriku...
100 kerja kosong kerajaan sepanjang 2011

caliph shuriken said...

arigatou dear..
gambatte ^^

seribahasa.com said...

harap2 jangan lepas VD nanti musim buang anak lagi lepas tu. jauhkanlah budaya songsang ni.

caliph shuriken said...

seri..
mmg benci laa musim tu, tggu 9 bulan lg mcm2 kes kita dgr, huh...

rizwan's sweetheart said...

Jom ramai2 kita boikot Valentine's Day

caliph shuriken said...

stuju.. amal ma'ruf nahi mungkar...

Yastro said...

Kalau dh nama Islam tapi masih juga nak buat/tiru amalan mat salleh..
nampak sangat dah nilai islam tu hanya pada nama jer..

caliph shuriken said...

btul tu.. jika Islam hnya pd nama, jgn kita mrah klau penganut agama lain pndang rndah kt kita...

*cimOt* said...

kan senang kawin!semua orang tak marah kalau ko beranak..

caliph shuriken said...

btul tu.. kwen jaa, hukk...

NuSaNa NoSa 91 said...

ramai yg kata " boikot V day "..
tp, lg ramai yg sambut, kn?? =.="

caliph shuriken said...

rsa cmtu laa.. apa2 pun sy x pnah celeb V day ni ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...