Saturday, August 24, 2013

18 r4bia


assalamualaikum
konnichiwa minna san

*source: wall fb

sebenarnya, ni avatar simbol 4 jari
secara ringkas, ia berkaitan dgn krisis di Mesir skrg ni
ia juga tanda sokongan ke atas Morsi & rakyat Mesir..

semoga hak mengatasi batil..


p/s: celakalah jelmaan sang firaun yg menzalimi mereka yg lemah...

18 shuriken:

Chuu Muqhlis said...

semoga terus berada dlm lindunganNya~

Wirda Amir said...

assalamualaikum caliph...

dah tukar ke pic frofile fb dgn pic ni...akak tgk ramai yg dah tukar...

amiin...(utk doa caliph di atas)

krole said...

R4BIA...moga seluruh umat islam sedunia bersatu melawan jelmaan firaun yang menzalimi saudara2 kta dsna

the malay male said...

salute

Cik Nur™ said...

Jgn putus doa buat saudara kita di sana...

Tinta Lana said...

Salam.

Hak memang sentiasa mengatasi yang batil.. masa saja yang menentukan..

Azie Namico said...

salam caliph,
ramai jugak azie tengok yang mengunakan avatar nie dekat FB..mcm2 bentuk pun ada..hehehe

caliph shuriken said...

chuu..
aamiin ^^

caliph shuriken said...

kak wirda..
wslm.. sy suka maintain pic profile, jarang sgt nk tukar2...

caliph shuriken said...

krole..
akan tiba saat itu.. insyaAllah ^^

caliph shuriken said...

nur..
insyaAllah...

caliph shuriken said...

lana..
wslm.. sjak akhir2 ni smkin byk fitnah akhir zaman terbongkar kn...

caliph shuriken said...

azie..
wslm.. yup, tapi ada satu avatar tu ada yg ckp mcm x brapa sesuai guna laa, huh...

diana said...

R4BIA!!

Cik Nur™ said...

err..happy ending cemana..?
hehehehe...

mohon awak la buat cerita happy ending..

kekekekekeke..:p

Wirda Amir said...

Singgah sini..apa khabar adik hari ini..?

Maintain ye.....

caliph shuriken said...

alhamdulillah.. sy sihat.. smoga kak wirda sihat & hepi slalu jgak ^^

caliph shuriken said...

nur..
hepi ending? awk silap entry ni kn, hikk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...